מפגש חמישי (3.3.21): דו לשוניות וזהות

התחלנו את המפגש בהמשך הדיון של הצגת אפרת מהמפגש הקודם. דיברנו על איך כלים התערבותיים לשיפור אמפתיה יכולים להיות שונים בקרב קבוצות ביחס למעמד הכוח שלהם, נקודה שמעלה המאמר  Addressing Empathic Failures . בנוסף, המשך הדיון התקיים סביב חומר הקריאה  ,, Native English speakers are the world’s worst communicators Family Language Policies: Do We Need Them?. בהמשך לזה, עלו חוויות אישיות מחברי הקבוצה על איך השפה הינה מקושרת עם זהות. למשל, הדיבור בערבית בשילוב עם מילים של עברית ואיך זה משפיע על היחסים עם קבוצת הפנים מול קבוצת החוץ. בנוסף, על השימוש בשפה גבוהה ובמקרה של השפה הערבית, השפה הספרותית מול השימוש בשפה העממית.