דילוג לתוכן העיקרי
האוניברסיטה העברית בירושלים, דף הבית

לימוד בחברותא

קבוצות דיון לדוקטורנטים/ות

לימוד בחברותא
  • רציונל הפרוייקט
  • קבוצות הפרוייקט
    • 2025
    • 2024
    • 2023
    • 2022
    • 2021
    • 2020
    • 2019
    • 2018
    • 2017
    • 2016
    • קבוצות עבר
  • שאלות נפוצות
  • טיפים להצלחה
  • בוגרי התכנית מספרים
  • ועדת ההיגוי
  • מסמכי יסוד
  • יצירת קשר
accessibility
  • הגדלת גופן
    text_fields
  • גווני אפור
    format_color_reset
  • היפוך צבעים
    invert_colors
  • ניגודיות גבוהה
    contrast
  • ניגודיות בהירה
    light_mode
  • הדגשת קישורים
    links
  • גופן קריא
    title
  • איתחול
    restart_alt
check
  1. דף הבית

Participants

  • The interplay of bilingualism and emotion
    • תשפ"א 2020-2021
    • תשפ"ב 2021-2022
      • Participants
      • מפגש ראשון (23.2.22): הצבת יעדים חדשים
      • מפגש שני (9.3.22): Quality of dialogue and emotion regulation in contentious discussions in higher education
      • מפגש שלישי (5.4.22): Intragroup empathy among disadvantaged group members in an advantaged-dominated environment
      • מפגש רביעי (21.4.22): מפגש פתוח
      • מפגש חמישי (24.4.22): How language shapes the way we think
      • מפגש שישי (18.5.22): חסמים להשתלבות בהקשרים דולשוניים
      • מפגש שביעי (2.6.22): The experiences of disadvantaged women in advantaged minorities
      • מפגש שמיני (7.6.22): The works of Ghassan Kanafani

Nur Kassem, Ph. D student, Psychology, Hebrew University (Group leader).

Inbal Benyehuda, Ph. D student, Cultural Studies, Hebrew University.

Efrat Freirr, Ph. D student, Education, Hebrew University.

Dina Sender, Ph. D student, Hebrew Literature, Hebrew University.

Rozan Salameh, Ph. D student, Education, KU Leuven, Belguim.  

Yael Alexander, Master Student, Cultural Studies, Hebrew University

 

האוניברסיטה העברית בירושלים, דף הבית
© כל הזכויות שמורות האוניברסיטה העברית בירושלים עדכון אחרון: יוני 2025
תנאי שימוש הצהרת נגישות
Admin Login

באתרי האוניברסיטה העברית נעשה שימוש בקבצי Cookies. הגלישה באתרים אלו מהווים הסכמה לשימוש זה.